JOUW FUNCTIE
De dienst HR & Loopbaanbeheer is verantwoordelijk voor het formuleren, implementeren, bewaken en bijsturen van het personeelsbeleid en personeelsbeheer, zodat het bestuur steeds over voldoende, competente en gemotiveerde medewerkers beschikt die bijdragen tot de realisatie van de beleidsdoelstellingen. De dienst staat in voor het beheer en de behandeling van de personeelsdossiers en staat garant voor een correcte verloning en een correcte uitvoering van de sociale en fiscale verplichtingen. De dienst vervult een adviserende en ondersteunende rol op het vlak van het human resources management en staat in voor de ontwikkeling en de aansturing van alle aspecten van het personeelsbeleid (behoefteplan, personeelskader, organogram, functiebeschrijvingen, werving en selectie, onthaal, loopbaanbegeleiding, vorming en opleiding, evaluatie, rechtspositieregeling, en andere HR-materies zoals competentiemanagement).
Takenpakket:
- Je staat in voor het ontwikkelen, implementeren en optimaliseren van adequate HR-processen
- Je monitort budgetten en verleent advies.
- Je staat in voor de opvolging en het beheer van de persoonlijke dossiers van de medewerkers.
- Je verzamelt de nodige gegevens voor correcte uitbetaling van de lonen van de personeelsleden.
- Je volgt de rechtspositieregeling, het arbeidsreglement en andere diverse reglementen op rekening houdend met de steeds wijzigende regelgeving.
- Je staat in voor een open interne communicatie naar de medewerkers en het bestuur.
JOUW PROFIEL
- Je beschikt over een bachelor diploma (of hiermee gelijkgesteld) in HRM of gelijkwaardig
- of je hebt een stevige werkervaring in het HRM domein opgebouwd.
- Je kan zelfstandig werken
- Overleg en samenwerken zijn jouw tweede natuur.
- Je hebt ervaring in projectmanagement
- Je neemt initiatief
- Je kan goed overweg met de nieuwste software
- Discretie en integriteit zijn voor jou evident
INTERESSE?
Inschrijven kan tot uiterlijk woensdag 3 januari 2024 via de knop Nu solliciteren (datum poststempel of e-sollicatie telt).
Voor vragen omtrent de selectieprocedure kan je terecht bij de personeelsdienst via selecties@lede.be
WIJ BIEDEN JOU
Een boeiende functie met ruimte voor initiatief in een bruisende gemeente.
Een voltijds contract bepaalde duur (1 jaar).
Verloning volgens weddeschaal B1 -B3.
Geldelijke valorisatie tot 15 jaar nuttige privé-ervaring en onbeperkt voor publieke sector.
Indien je een loonsimulatie wenst, kan je contact opnemen met selecties@lede.be
VOORDELEN
- Maaltijdcheques van 8 euro
- min. 33 verlofdagen en 14 feestdagen
- Hospitalisatieverzekering met gunstige tarieven voor gezinsleden
- Tweede pensioenpijler van 2,5%
- Fietsvergoeding (27 eurocent)
- Volledige terugbetaling openbaar vervoer
- Eindejaarstoelage in december
- Vakantiegeld mei
- Premies en kortingen en tussenkomst in medische kosten via de GSD-V
- Gemeentelijke cadeaucheques en ecocheques
- Sportdag en verschillende teamversterkende activiteiten
- Sterk onthaalbeleid
- Ruime opleidingsmogelijkheden